منوی دسته بندی

نگارش ایمیل و انجام مکاتبات

توصیه نامه برای اپلای
انجام مکاتبات،
آماده سازی برای مصاحبه

معمولا در فرایند اپلای کاری و یا تحصیلی لازم است مکاتباتی را توسط ایمیل و یا در شبکه هایی نظیر لینکدین انجام دهید. با توجه به اینکه چنین مکاتباتی در موفقیت پروسه اپلای بسیار اهمیت دارند به علاوه مصاحبه های آنلاین و حضوری نیز از بخش های پایانی و تاثیرگذار اپلای هستند که لازم است آمادگی کافی برای آنها داشته باشید. ما خدماتی را نیز در این زمینه ارایه می دهیم. مضافا تیم ما در زمینه Carrier and Personal Assessment با استانداردهای اروپایی تجربیات زیادی داشته که در آماده سازی شما برای مراحل مختلف جستجوی شغل در اروپا به شما کمک کند.

خدمات ما:
دقیقا چه کاری انجام می دهیم؟

تهیه مکاتبات

تهیه متن های ایمیل یا پیام هایی که در شبکه هایی نظیر لینکدین استفاده دارند.

ویرایش پروپوزال

در صورتی که لازم با شد پروپوزال بفرستید ما می توانیم متن انگلیسی آن را برای تان ویرایش کنیم.

آماده سازی برای مصاحبه آنلاین

آماده سازی برای مصاحیه های آنلاین و حضوری در قالب ساعات مشاوره

مشاوره در زمینه تهیه ارایه برای مصاحبه

مشاوره و همکاری در تهیه فایل های ارایه در جلسات مصاحبه

فرایند انجام کار
انجام مکاتبات، آماده سازی برای مصاحبه

مراحل انجام کار به شرح زیر است:

در این صفحه درخواست خود را برای ما ارسال می کنید. طی 24 ساعت درخواست شما بررسی شده و پیشنهاد قیمت برای شما ارسال می شود.

 

پس از بررسی سفارش شما پیشنهاد قیمت از طریق ایمیل resume@eu-apply.ir برای شما ارسال می شود.

پس از بررسی پیشنهاد قیمت، لطفا نسبت به پرداخت هزینه با توجه به شرایط درج شده در پیشنهاد قیمت اقدام نمایید.

در صورتی که هنگام ثبت سفارش وقت مشاوره را انتخاب کرده باشید جلسه مشاوره ای آنلاین برای شما اختصاص داده خواهد شد.

بسته به خدمات درخواستی شما اعم از انجام مکاتبات، ویرایش پروپوزال، آماده سازی برای مصاحبه یا مشاوره در تهیه ارایه، خدمت مورد نظر در زمان توافق شده به شما تقدیم می شود.

فرم درخواست خدمات
انجام مکاتبات، آماده سازی برای مصاحبه

    ویدیوهای آموزشی انجام مکاتبات، آماده سازی برای مصاحبه

    سوابق ما

    سابقه اخذ پذیرش

    سابقه اخذ پذیرش از موسسه ماکس پلانک آلمان، دانشگاه های DTU, TU-Delft, EPFL, ETHZ

    سابقه تحصیل و کار در اروپا

    سابقه بیش از ۸ سال زندگی، کار و تحصیل در اروپا: کشوررهای آلمان، سوییس و هلند

    مهارتهای تخصصی

    دارای گواهینامه در زمینه Carrier and Personal Assessment از موسسه Didisheim کشور سوییس

    نمونه رزومه های تهیه شده

    رزومه مقطع ارشد برای اپلای دکتری
    دانلود
    رزومه فرد بدون سابقه کار برای اپلای کاری
    دانلود
    رزومه مقطع دکتری برای اپلای پست داک
    دانلود
    رزومه فرد با چندین سال سابقه کار برای اپلای کاری
    دانلود
    مراحل یافتن شغل
    در اروپا

    شرکت های اروپایی معمولا فرصت های کاری را در سایت شرکت ارایه می دهند و امروزه در سایت هایی نظیر لینکدین و یا researchgate آگهی می کنند. البته همیشه مکاتبه مستقیم با شرکتی که بسیار علاقمند به همکاری با آن هستید کار درستی است حتی اگر موقعیت کاری نداشته باشند. زیرا برای شرکت ها افرادی که علاقه بسیار زیادی به محصولات و فرهنگ انها دارند بسیار ارزشمند هستند و در صورتی که مهارتهای مرتبط داشته باشید و مکاتبه خود را به صورت اصولی انجام دهید فرصت کاری ممکن است ایجاد شود.

    معمولا از سایت های انجمن های تخصصی می توانید اقدام کنید.

    از طریق سایت های که موقعیت های کاری را به اشتراک می گذارند. لینکدین هم گزینه مناسبی است.

    امروزه اکثر شرکتها سایت هایی برای اقدام جهت استخدام دارند که در آنها لازم است رزومه و کاورلتر را بارگزاری کنید. البته ممکن است بخواهید در لینکدین با افراد کلیدی شرکت در زمینه استخدام مکاتبه کنید که در ان صورت نیاز به تهیه متن ایمیل یا پیام خواهید داشت. در این بخش می توانید از خدمات ما در زمینه تهیه رزومه، کاورلتر و تهیه متن ایمیل استفاده کنید.

    برای پیگیری درخواست خود می توانید با ارسال ایمیل پیگیری کنید. در این بخش می توانید از خدمات ما در زمینه تهیه متن ایمیل استفاده کنید.

    در این بخش می توانید از خدمات ما در زمینه تهیه متن ایمیل استفاده کنید.

    معمولا در صورت تمایل به جذب شما، کمیه استخدام ابتدا یک مصاحبه آنلاین با شما برگزار خواهند کرد. در این جلسه معمولا چند نفر از کمیته استخدام حضور دارند.

    در صورتی که شما در مصاحبه آنلاین عملکرد خوبی داشته باشد شما را برای مصاحبه حضوری دعوت می کنند. معمولا دعوت نامه ویزای توریستی برای شماارسال می کنند و هزینه های سفر شامل یک شب هتل را هم پرداخت می کنند. مصاحبه های حضوری ممکن است چند مصاحبه با افراد مختلف نظیر تیم های فنی، تیم منابع انسانی و تیم مدیریت باشد.

    در صورتی که مصاحبه حضوری شما هم اوکی شود قرارداد برای شما ارسال خواهد شد. معمولا شما لازم است قرارداد را امضا کرده و با پست به ایشان بر گردانید. با قرارداد شما می توانید از سفارت کشور مذکور درخواست ویزای اقامتی کنید و خودتان را برای سفر آماده کنید 🙂

    مراحل اخذ پذیرش؛
    پذیرش تحصیلی

    در دانشگاههای اروپایی به طور سنتی پذیرش دانشجو از طریق مکاتبه مستقیم و با تصمیم استاد راهنما صورت می گیرد. معمولا اساتید بر مبنای بودجه های پزوهشی که دارند اقدام به پذیرش دانشجوی دکترا یا محقق پست داک می نمایند. البته در سالهای اخیر دانشگاه هایی نظیر EPFL سیستم آمریکایی Admission Office را هم راه اندازی کرده اند که غربالگری اولیه ای انجام می دهند و سپس دانشجویانی که از این فیلتر اولیه گذر کرده اند بایستی با اساتید مکاتبه کرد و از ایشان پذیرش بگیرند. مراحل مکاتبه با اساتید و اخذ پذیرش به شرح ذیل است:

    معمولا از طریق مقالات علمی مرتبط با زمینه ای که می خواهید در آن ادامه تحصیل دهید می توانید اقدام کنید.

    از طریق سایت های که موقعیت های دکتری و پست داک در کشورهای اروپایی را به اشتراک می گذارند. لینکدین هم گزینه مناسبی است.

    در این بخش می توانید از خدمات ما در زمینه تهیه رزومه، کاورلتر و تهیه متن ایمیل استفاده کنید.

    برای پیگیری درخواست خود می توانید با ارسال ایمیل پیگیری کنید. در این بخش می توانید از خدمات ما در زمینه تهیه متن ایمیل استفاده کنید.

    در این بخش می توانید از خدمات ما در زمینه تهیه متن ایمیل استفاده کنید.

    معمولا در صورت تمایل به جذب شما، اساتید ابتدا یک مصاحبه آنلاین با شما برگزار خواهند کرد. در این جلسه ممکن است افرادی هم از اعضای تیم ایشان حضور داشته باشند.

    در صورتی که شما در مصاحبه آنلاین عملکرد خوبی داشته باشد شما را برای مصاحبه حضوری دعوت می کنند. معمولا دعوت نامه ویزای توریستی برای شماارسال می کنند و هزینه های سفر شامل یک شب هتل را هم پرداخت می کنند.

    در صورتی که مصاحبه حضوری شما هم اوکی شود نامه پذیرش و قرارداد برای شما ارسال خواهد شد. معمولا شما لازم است قرارداد را امضا کرده و با پست به ایشان بر گردانید. با نامه پذیرش و یا قرارداد شما می توانید از سفارت کشور مذکور درخواست ویزای اقامتی کنید و خودتان را برای سفر آماده کنید 🙂