منوی دسته بندی

قوانین استفاده از وبسایت

ثبت هر سفارش در موسسه اروپا اپلای به معنی پذیرش قوانین و شرایط زیر می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه است.

1- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه فرآیندهای ثبت نامی در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شود.

2- ساعت کاری موسسه اروپا اپلای 9 صبح تا 16 بعدازظهر به وقت تهران می باشد.

3- کلیه سفارشات ثبت شده و اطلاعات پرداخت در سایت اروپا اپلای از طریق ایمیل purchase@eu-apply.ir به داوطلب اطلاع داده می‌شود.

4- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی دوره‌های آموزشی در سایت اروپا اپلای حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط داوطلب برای موسسه اروپا اپلای محفوظ است. موسسه اروپا اپلای در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت اروپا اپلای می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

5- داوطلبین باید هنگام ثبت سفارش و پرداخت هزینه های خدمت مورد نظر خود، فرم خرید را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، خرید داوطلب قابل پیگیری و انجام نخواهد بود. بنابراین درج نام و نام خانوادگی، آدرس، ایمیل، شماره تماس، کد ملی و کدپستی به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، موسسه اروپا اپلای جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از داوطلب، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست نماید.

اعتبار پيش فاكتور:

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت صرفا ۲۴ ساعت بعد از ثبت آن است و پس از اين مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه:

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.